Tuesday, January 15, 2013

Gymgrossisten

Efter 3 veckors väntan har produkten äntligen kommit in på lager. Det första jag gjorde i morse när jag vaknade var att kolla så att lönen hade kommit som den skulle, och sedan shoppade jag loss på gymgrossisten.com. Det blev 2 loss-shakes och ett par nya träningsbyxor. På köpet fick jag en vattenflaska  och ett rör brustabletter. Jag tycker om presenter :)
Ska bli spännande att testa denna shake. Har visserligen haft den förr, men den har kommit i 3 nya smaker. Jag ska testa 'Dark chocolate' och 'Sour Cherry Yoghurt' denna gång... mmm körsbär. 
Nu sitter jag med en kopp purjolökssoppa och kollar på 'En plats på landet'. Om man inte hade en tanke att flytta ut på engelska landsbygden innan, så har man det nu! Herregud vad jag vill bo där! Jag är helt övertygad om att jag föddes i fel land... jag borde vara engelsman, no doubt about it. 

No comments:

Post a Comment