Wednesday, January 23, 2013

Ingen vanlig förkylning...

Örininfektion, bihåleinflammation och lite lite feber. Yes, så har min dag på jobbet sett ut. Det har varit en plåga kan jag tala om. Har så ont i örat så kan knappt tänka. Känner mig som ett barn som gnäller över sina örondroppar. Fick förresten gratis örondroppar utav bästa vårdcentralen idag! Tycker ALLA borde gå till Sky Clinic när dom är sjuka. Underbar personal.

Har nog lyckats fixa så jag får vara hemma resten utav veckan nu. Har personalmöte med middag på O'learys på lördag, så det får jag väll åka in på, men annars blir det 4 dagar utav tillfrisknande.
Nu ska jag ta en glass och bädda ner mig i soffan resten utav kvällen, Kim jobbar som vanligt till 23 så blir nog en lång eftermiddag...

Peace!

No comments:

Post a Comment