Saturday, January 12, 2013

Patetiska människor finns det gott om

Min mail på facebook svämmar över utav skitsnack. Skitsnack från människor jag aldrig träffat i hela mitt liv. Skitsnack om människor och saker jag inte kunde bry mig mindre om. Blockering efter blockering, det dyker ändå upp nya mail ifrån andra lånade konton. Jag läser skiten och undrar vad det är för fel på människan som inte kan gå vidare. Vad ditt ex sysslar med har varken du eller jag med att göra. 

Nu har smittan spridit sig hit, till min blogg. 27 kommentarer ifrån samma patetiska människa. Varför straffas jag för detta? Varför måste jag bli förföljd pga en människa jag helt ärligt hatar innerligt? Lämna mig utanför erat löjliga bråk! Det måste finnas någon slags psykisk ohälsa inblandat...

Nu har jag valt att inte ta emot kommentarer i min blogg utan att godkänna dom först... det är sjukt att jag ska behöva ändra på något alls i mitt liv tack vare någon annans brustna ego.

No comments:

Post a Comment