Tuesday, January 01, 2013

Mina löften 2012 - 2013

Mina nyårslöften 2012 var att börja träna och sluta röka... Jag klarade av dom båda två!!
Jag väljer att avlägga löften som är rimliga. Som ligger inom räckhåll och som faktiskt går att uppfylla.

2013 ska gå i hälsans tecken. Jag ska först och främst hålla mig rökfri. Jag är övertygad om att jag kommer klara det galant. Jag ska även avstå från alkohol. Mat-intaget ska bli mer kontrollerat och hälsosamt. Inte massa strunt på vardagar och junkfood ska skrotas.

Träningen ska vara konstant. Även vid svackor ska det ske minst 2 ggr/vecka på gymmet och kompleterande övningar hemma. Inget mer slackande. Vill man ha förändring så måste man stå för den själv. Man kan inte bara sitta och vänta på att få allting serverat på silverfat. Jag skulle nog inte vara  nöjd med själv om jag inte visste att jag hade kämpat och verkligen gjort mitt bästa.

Nu jävlar ska det bli ändring här.
...Med lite tur får jag även med mig Kim på denna hälsoresa.

No comments:

Post a Comment