Thursday, January 17, 2013

Ledighet, ljuva ledighet.

Rökningen går bra. 38 dagar rökfri idag. Känns enklare för varje dag. Tänker knappt på det längre. Jag är stolt över mig själv. Löfte ett går bra än så länge. Löfte 2: alkoholen... ja, jag har ju visserligen inte druckit någonting sen jul, men åh andra sidan drack jag inte mycket innan heller. Det blir upp till bevis på nästa högtid, eller när semestern startar. Än så länge har jag inga problem med att hålla mig borta.

Idag är det min lördag. 2dagarsledigheten har precis startat och jag njuter utav att inte jobba. Sov i 10 timmar, åt frukost i lugn och ro, och nu sitter vi och väntar på att kl ska bli 16 då vi ska hämta upp bror och Ana på Arlanda. Flyget skulle landa 15:25 egentligen, men är nu beräknat till 16:15. Det rör mig inte i ryggen... Får man bara träffa sin bror en gång om året så får man offra sig för väntetiden.
En biltur till Stockholm väntar efter det, och sedan får vi se vad resten utav kvällen har att erbjuda.

No comments:

Post a Comment