Wednesday, January 30, 2013

Promotion

Allt går så jäääävla fort. Pang bom så har jag ett kontrakt på skiftledartjänst från första februari. Chefen blev ivägskickad på utbildning, och kvar på Simply blev jag som ansvarig för schema, skift och drift. Jag blev med arbetstelefon och mycket ansvar. jag måste ta hand om högsta cheferna när dom kommer från england. Jag måste lära mig chefsjobbet på en vecka. Min första inventering på egen hand i morgon.

Jag vet inte... jag vet inte alls vad jag känner. Igår blev det 13 timmar på jobbet, idag 10. I morgon blir det 14 med pass och inventering... Jag har saker upp över öronen. jag har knappt koll på mig själv längre. Måste ta en dag i taget.

I april försvinner våran Chef för gott för att gå över till Starbucks, och vem blir kvar då? Jo, jag. Mycket info nu. Jag har inte ens hunnit ringa och berätta för mina föräldrar. Nu behöver jag inte det heller eftersom lilla mor läser detta :D
Mamma, jag ringer dig så fort jag får lite tid över. Antagligen på lördag. Puss och Kram

No comments:

Post a Comment