Saturday, January 05, 2013

Lediga helgen.

Årets första lediga helg. Tänkte ta med mig Kim till gymmet idag på morgonen... men vaknar och kollar på klockan: 11.25?! Hur hände detta? Hur gick det till? Jag sov i nästan 13 timmar. Helt galet, det har nog aldrig hänt förut. Ja, morgonpasset var det ju bara att glömma. Gymmet i märsta har öppet till 17, annars finns ju arlanda som har öppet till 21. Hinner nog med en liten tripp idag iaf. Fan, jag föredrar morgonträning...

Träningsvärken jag väntade mig från igår är helt utesluten. Känner ingenting. Är väldigt besviken. Jag har väldigt svårt för att få träningsvärk vilket jag tycker är skittråkigt. Jg vill kunna känna att jag kämpt och slitit. Men det får räcka med att jag vet det...

Väntar på att Kim ska komma hem med frukost. Alltid lika spännande att se vad han kommer hem med när han åker och handlar själv.

No comments:

Post a Comment