Wednesday, January 09, 2013

En liten svacka.

Ska man skratta eller gråta? Senaste dagarna har jag varit ett komplett vrak. Vet varken ut eller in längre. HUmöret svänger från lycklig till helt avstängd. Dagarna bara flyter på utan någon som helst mening. Upp, jobba, hem, sova, upp, jobba, hem, sova... jag behöver mer än så. Allting är så grått och tråkigt just nu. Ännu värre blir det när man går och väntar på provsvar som aldrig kommer. Saker man undrar som man inte får någon rätsida på. Måste fördriva tiden.
Något jag faktiskt kan kontrollera är min egen kropp så träningen har fått stå i fokus nu senaste dagarna.  Men inte bara det... jag har bestämt mig för att färga håret tillbaka till svart, och ikväll ska vi åka till Gröndal för att starta planeringen utav min nästa tatuering. Saker jag kan kontrollera kör jag till max för att skingra mina tankar. 


Idag är jag ledig så ska ägna min tid åt lägenheten som blivit lite ignorerad på senaste. Nu när vi äntligen har en vettig dammsugare så slipper jag iaf ryggvärken...

No comments:

Post a Comment