Thursday, February 09, 2012

Dinner for 2...

Upp i ottan... hell, INNAN ottan (dvs 01:45) Slet på jobbet i 10 timmar. Torsdagar är vanligtvis en stressig dag men fuck me sideways, idag var värre än vanligt! Inte en lugn stund. Var lagom slut i kroppen på vägen hem. Men inga bortförklaringar. Kom hem och körde igång med träningen på en gång. Vet inte riktigt vad det var men kändes inte alls lika jobbigt idag. Jag kanske inte ska träna på morgonen. Jag kanske klarar mer om jag tränar på eftermiddagen när jag varit i rörelse hela dagen. Hur som helst var det superskönt att få det gjort.
Ta det lugnt? nej. Startade en tvätt, och sen lagade jag middag. Är så sjukt trött nu, men är härligt trött.

Middagen? Tonfiskröra.
1 hackad paprika
1/2 hackad röd lök
2 klyftor vitlök
1/2 dl laktosfri lätt-creme fraiche
1 dl laktosfri mager matlagningsgrädde
2 burkar tonfisk i vatten
Kryddade med lite salt, vitpeppar, svartpeppar och Chili.

Så jävla supergott med en sallad till, men funkar som röra till potatis eller pasta också.

No comments:

Post a Comment