Tuesday, February 21, 2012

Reinventing the wheel to run myself over...

Det är precis det här jag menar! När motivationen går käpprätt åt helvete och jag vill sätta mig i ett badkar av semlor och bara äta mig ren.
Sköt upp min måndagsvägning till idag. Går upp, känner mig relativt nöjd med mig själv och plockar fram vågen. VÅG-ASET HAR GÅTT TILLBAKA TILL 76.9 Vad i helvete? Jag har gått upp 0.9 kg? Jag som varit så jävla duktig. Jag som kämpat så. Det är just en sådan här sak som får mig att vilja ge upp. Nu. på en gång.

Jag ska bita ihop. jag ska försöka se till det positiva detta medfört än så länge. Om man bortser från att jag tydligen blir tyngre (random svordommar här) så har jag ju faktiskt blivit smalare. Kläderna sitter bättre och jag minskar i storlek. Jag är piggare, oftast gladare (inte idag dock) och jag känner mig starkare. Ska det hålla lågan vid liv? Damn right! Jag får väll kämpa ännu hårdare. Jag är fruktansvärt besviken, och mitt tålamod ligger och väger på gränsen mellan likgiltighet och ursinne. Jag behöver någon dag att smälta detta och göra om denna frustration till bränsle. Jag ska vända detta och det ska få mig att kämpa ännu hårdare.
Andas Therese...
Ok here we go...

Startvikt 12-02-01: 77,7

  • Måndagsvägning 12-02-06: 76,2 (-1,5)
  • Måndagsvägning 12-02-13: 76,0 (-0,2)
  • Måndagsvägning (Tisdag) 12-02-21: 76,9 (+0,9)
Total viktminskning: -0,8

1 comment:

  1. Muskler väger mer än fett, thath's why.
    Bara att fortsätta kämpa.

    ReplyDelete