Tuesday, February 14, 2012

Ny kategori: Inspiration!

Var tungt att komma igång med träningen idag efter jobbet. Kändes verkligen att jag bara fått 3 timmars sömn i natt + att jag varit vaken sen 01:45.
Satt och klickade på datorn när en reklam för NIKE dyker upp i rutan, ifrån absolut ingenstans. En helt vit skärm med stor svart text:
Yesterday you said tomorrow. Just do it.
Kände att det var dags då. Så tog mig i kragen och bytte om till träningskläder och körde igång. Som vanligt är det inte alls lika jobbigt som jag föreställer mig. Mår riktigt bra när jag väl startat. Avancerade lite idag och bytte ut 1kilos-vikterna till 2kilos-vikter för 50% av övningarna. Pushade verkligen mig själv idag, och det kändes så jävla bra. Känner mig starkare för var dag som går, inte bara fysiskt utan även psykiskt.
I morgon rullar lönen in på kontot och då är det shopping ifrån gymgrossisten som gäller. Peppad till max!!


No comments:

Post a Comment