Wednesday, February 08, 2012

Jag är ett geni.... typ.

Jag kom på en så jävla bra idé... trodde jag iaf.
Eftersom jag inte har en stor spegelsal att träna i så vet jag inte riktigt hur jag ser ut när jag tränar. Jag kanske gör något helt galet fel utan att ens veta det. Vill ju inte skada mig det första jag gör.
Tillbaka till idén... Jag filmar mig själv med webcam för att sen kunna jämföra mina rörelser med hur det faktiskt ska se ut.

Alltså.. Visserligen så ser det ut som jag gör saker rätt och det ser nästan ut som jag vet vad jag håller på med, men att se sig själv sådär är ganska hemskt. Så otränad och klumpig som jag är... herregud. Ingen offentlig träning förns formen är där iaf.
Nu fick jag också ett superbra tips av bästa Nicole om hur jag ska öka fettförbränningen också. Bara på med skorna och ut i kylan. No bitchin around!

Nu ska jag få i mig min frukost och kolla på gränsbevakarna. Snart kommer Kim hem från jobbet och då ska det handlas.

No comments:

Post a Comment