Saturday, February 09, 2013

Finally some time to myself.

OJ oj oj jag hade ingen aning om vad jag var kapabel till. Uppenbarligen klarar jag av att ha 1000 saker i huvudet, samtidigt som jag utför 1000 andra saker. Jag har pushats till min yttersta gräns och jag klarade mig med stor marginal. Jag är stolt över mig själv, och jag är glad över att jag fått denna chans, oavsett vad andra tycker och säger.

Efter 6 dagars drift så har jag nu äntligen en hel ledig helg. Ska bara ligga i soffan hela dagen idag tills Kim kommer hem från jobbet vid 15. Då ska vi laga middag tillsammans och bara slappa.
I morgon ska jag försöka ta mig an lägenheten igen. Städningen som aldrig tar slut...

Om en vecka är det hotell-time! Längtar så otroligt mycket. Ska bli så underbart att komma bort från Märsta och bara vara med varandra. Käka lite gott. Strosa runt i stan. Gå på bio. Åka upp i skybaren och kolla på utsikten. Jag ser verkligen fram emot detta!

Nu blir det mysfrukost för mig själv, och jag tror jag ska sätta på en gammal criminal minds-box. Bara för att jag kan.

No comments:

Post a Comment