Thursday, June 16, 2011

Your love is so amazing

Jag har världens bästa mor! Vet inte vad jag skulle tagit mig till utan henne. Vet inte annars vart jag skulle ha vänt mig när jag behöver hjälp eller stöd eller bara känna trygghet. Bara ett litet SMS där hon skriver att hon är stolt över mig och att hon älskar mig ger mig en varm känsla i hela kroppen som stannar i flera timmar efteråt. Och far... fina älskade underbara pappa. Hur har jag haft den turen att få just er som föräldrar? Skulle inte bytt min familj mot någonting i hela världen. När jag tänker på hur lyckligt lottad jag faktiskt är så spelar ingenting annat någon roll. Vilka problem som än dyker upp och hur jobbig vardagen än blir ibland så vet jag att det kommer lösa sig tack vare mina föräldrar. Jag vore ingenting utan er!!


No comments:

Post a Comment