Thursday, June 02, 2011

It's my blog and i cry if i want to!

Alla är så lyckliga. Alla lever i ett paradis just nu när det tydligen är sommar.
Jag plågas. Jag avskyr sommaren. Jag tål inte värme, jag hatar alla insekter och jag kan inte ha dom kläder jag trivs i. Jag trivs i höstkläder. Tjocka tröjor, kängor och strumpbyxor.
Jag vill inte gå ut i linne. Jag vill inte ha kjol och bara ben. Jag vill absolut inte ha sandaler.
...ok, jag AVSKYR inte allt med sommren. Men jag är så känslig för värme så det inte ens är roligt längre.

Måste vänta tills efter denna förbannade kristna långhelg innan jag kan kontakta Sophiahemmet igen. Jag gillar inte att vänta.

Om några dagar kommer nog min nya kamera med posten. Iiiiihhhh. Roligt. Och om bara några veckor kommer jag även ha min nya VITA telefon i handen. (jag vet att man inte kan börja en mening med ordet och men jag gör vafan jag vill)

Ska snart sätta i mig lite frukost och sen bege mig till jobbet. Hoppas verkligen det blir lugnare idag. Igår ville jag sätta huvudet i ugnen och dra upp värmen. Konstant kö i 3 timmar kan få den mest harmoniska människa att tappa fattningen. Jag ville grina. Helt ärligt.

No comments:

Post a Comment