Friday, June 24, 2011

Glad midsommar.

Ok fick iaf 3 nej så ska inte lägga ner. Men lovar att jag ska försöka finna lite inspiration till att skriva lite vettigare saker. Snart är det semester och äventyr, då jävlar ska det skrivas!

Midsommar... min favorithögtid. Älskar midsommar och hur har den spenderats idag? Jo, ensam på jobbet. Näst sista flighten gick 14:45 och sista gick 19:15. Några timmar dötid och absolut ingenting att göra. Trodde jag skulle ruttna. Kom en rolig pratglad britt som gjorde dagen lite roligare, men ville inget hellre än att sitta på mina föräldrars veranda med en kall öl.
Nu är jag äntligen hemma med Kim och ska korka upp Kaptenen. Får jag inte fira med mina nära och kära ska jag fanimej iaf bli full!

Hoppas alla har en superfin dag med massa god mat och dricka.
Puss på er.

No comments:

Post a Comment