Sunday, June 05, 2011

MänniskoTess VS ZombieTess

Jag och Kim var på väg hem från Uppsala och har suttit tysta i bilen en längre stund...

Jag: Om jag blev en zombie, skulle du kunna döda mig då?
Kim: Jag har faktiskt fått den frågan förut...

Vänta lite nu... Är det någon annan som frågat om han kan döda mig eller har någon ställt samma fråga fast om sig själv?
Man kan tyda detta på 2 olika sätt.
1. Hans vänner börjar tröttna på mig och har därför frågat Kim rakt ut om han skulle kunna döda mig.
2. Hans vänner är lika paranoida som jag som tror att dom kan bli zombies.
Det är en relevant fråga!

Kan ju även klargöra att hans svar var att han först och främst skulle försöka ta sig ifrån mig om jag nu råkade bli en zombie, men om inte det skulle funka så, ja, då skulle han döda mig.

1 comment:

  1. Haha...Eller så gör man som shaun of the dead och låser in dig i ett rum så han har någon att spela tv spel med när han har lust!

    ReplyDelete