Monday, June 20, 2011

...och folk påstår att mitt shoppingberoende inte lönar sig

Jag är en trogen kund på http://www.swedenrock-online.se. Gud vet inte hur mycket jag handlat där. Dom har ett superbra poängsystem. man får poäng för varje vara man handlar och när man samlat ihop tillräckligt med poäng så kan man använda dom som betalning senare.

Jag fick precis mail ifrån deras kundservice som löd:

"Hej Therese
Vi vill börja med att tacka för dina tidigare beställningar! Tänk på att du får bonuspoäng varje gång du beställer, och just nu har du 35859 på ditt kundkonto!
En del av dina bonuspoäng blir snart inaktiva dock. 3285 av dina bonuspoäng blir ogiltiga 13.07.2011.Det vore synd om de går till spillo.
Så gå in på www.swedenrock-online.se och använd dem innan det är försent!
Rock hard, ride free
Sweden Rock Shop"

Jag tänkte direkt att jag måste gå in och använda mina poäng innan dom försvinner. Hade ingen aning om vad dom skulle räcka till men jag chansade. POW! En klänning jag kollat på hur länge som helst blev min, en ascool plånbok och lite fula armband... och allt gratis. 


allvarligt; Who says you can't buy happiness?




1 comment:

  1. asa nice ju! Blir fanemig riktigt avundsjuk på plånboken!

    ReplyDelete