Saturday, June 11, 2011

Upp with the tupp.

I torsdags kväll gick jag och lade mig kl 22.30 ungefär. Sov hela natten och gick upp kl 10. Gick ut i vardagsrummet och startade datorn, kollade runt lite på internet, bloggade lite och slog på en film. Somnade i soffan och sov i stort sett heeeeeela dagen i soffan. Vaknade till då och då i någon kvart, kollade facebook och somnade om. Sov ca 20 timmar allt som allt. Gick och lade mig halv 12 igår, somnade vid 1 kanske och sov fram tills nu. Känner mig superutvilad och har faktiskt energi till saker känner jag. Kanske ska åka och handla frukost och lite middag innan baby åker till jobbet så jag har något att leva på under dagen när han jobbar (13 - 24)
Kanske ska träffa Liza en stund idag. Mys mys. Dags att vi snackar ihop oss om Öland-resan. bara 33 dagar kvar tills vi åker nu! Längtar.

Nej nu ska jag gå och hoppa på min sovande sambo så jag får lite sällskap.
Peace!

1 comment:

  1. Haha disciplin och disciplin..Jag gick upp tio hela kg efter jag skadade ryggen innan jag fann min disciplin igen. Inga kläder passa längre och kände det får vara nog haha. Det är bara pallra dig till gymmet med karlen, köpa alla kosttillskott som behövs för viktnedgång, promenera och börja på dans/kampsport/något annat man tycker är kul och tänka till om man vill misshandla sin kropp med skitmat eller faktiskt leva med en "ren" kropp och kunna njuta av livet med att älska sig själv. För för mig så slutar bara godisätande med mega ångest och självhat. Så nu har jag lagt av med det och funnit kärleken med frukt igen haha

    ReplyDelete