Friday, June 17, 2011

Grattis min älskade!

Idag fyller Kim 28 år... 28. Han tycker det är mycket. Jag tycker det är lite om man jämför med hur många år vi har kvar tillsammans. 
Det är tråkigt att han jobbar kväll och jag öppnar i morgon. Kanske får en timma tillsammans ikväll iaf innan jag måste gå och sova. Önskar jag kunde ge han allt han vill ha i världen. Önskar jag hade planerat något speciellt för honom idag, men båda våras jobb kommer i vägen. 
Jag lovar och svär att jag ska planera en mycket speciell kväll för honom inom snar framtid, han förtjänar det. han förtjänar enbart det bästa!

Min underbara Kim, jag älskar dig mer än livet. 
/Din, nu och för alltid. 
Jag älskar den här bilden... tagen på våran första månadsdag (2010-05-10)
You and me against the world baby!

No comments:

Post a Comment