Monday, June 27, 2011

Monday bloody monday!

Dagen började inte bra alls. Bara den lilla detaljen att väckarklockan stod på 01:30 är ju en liten ledtråd, men det gick bara utför sen. Fulla dryga killar som jag fick äran att vänta på nattbussen tillsammans med som stod och skrek och gapade att dom ville ha kuken i vaginan och ena snubben bölade för att hans polare ville dra ifrån festen men han ville ligga med bruden som bodde där... Oerhört intelligenta.

Huvudvärk form hell från sekunden jag vaknade och på bussen mådde jag så illa så jag trodde jag skulle kräkas. Mådde illa större delen av dagen också.

Supertrött... somnade i sittande position på kontoret under lunchen och somnade även på bussen hem vilket resulterade i att jag missade att gå av på rätt ställe. Bara att bita ihop och ta en lång promenad i den stekheta solen.

När jag kommer hem känner jag att det luktar mat i hela lägenheten. Antog att Chim lagade mat innan han åkte till jobbet och blev så glad för att jag slapp laga middag till mig själv denna värdelösa dag... Nej, det visade sig att han bara lagat mat till sig själv så var bara för mig att ställa mig framför spisen om jag ville ha något i magen.

Nu har jag precis startat tvättmaskinen, ska ta en lååååång dusch och sedan är det god natt för min del. I morgon väntar en ny dag med öppningspass på underbara Arlanda.
Kiss my ass!

No comments:

Post a Comment