Saturday, November 14, 2009

These boots are made for walking... or in my case... stumbling.

Fredagen visade sig bli en typiskt fredag med öl. Var nu iofs ca 2 veckor sedan jag drack öl så att så typiskt kanske det inte var. eller va?
Var hemma hos Sandra iaf.
Shit jag är alldeles för trött för det här egentligen.
Behöver jag säga att jag INTE var i tvättstugan kl 7 imorse? Jag sov förbi denna gång också.

Tog en sväng förbi Henrik inatt också på vägen hem och pratade lite. Hur trevligt som helst. Kändes miljoner gånger lättare än jag trodde.
Ville mest bara ha första gången avklarad så jag visste ungefär vad jag kunde vänta mig... och det jag kunde vänta mig var en vän.
Han prackade på mig massa böcker som jag skulle låna och så fick jag massa ölglas.
Lämnade allt hemma hos honom dock då det känns ganska onödigt att släpa hem ÄNNU mer saker nu precis innan jag flyttar.

När jag sedan ska gå hem ifrån honom så drar jag på mig mina skor men är lite slarvig med dragkedjan på ena kängan så i slutet av trappan glider skon liksom snett på foten, jag trampar snett i trappan och flyger 3 trappsteg ner.
Det var en jäkligt kul vandring hem... Smärta är allt jag har att säga.

Så nu sitter jag här med en blå och svullen fot samtidigt som jag väntar på att mor och far ska komma med släpet.
Jag känner att jag kommer vara alldeles utmärkt hjälp idag med alla möbler. Jag och min döende fot.

No comments:

Post a Comment