Thursday, November 26, 2009

And now the stars aren’t out tonight, But neither are we to look up at them...

Igår spontan-åkte jag hem till Sandra och tog ett glas vin. Jag kände mig i väldigt stort behov av att komma hemifrån och prata med någon. Henrik försökte sitt bästa men sms funkar inte riktigt lika bra... så jag övergav hans hjälp och hoppade på bussen i spöregnet.

Hade väldigt svårt att sova inatt av någon anledning. Kan ha berott på den nattliga promenaden vid halv 3 på morgonen. I don't know.

Idag har jag varit uppe på Eurobob med Sandra och hennes 2 barn. Tanken var att jag skulle kolla på ett par skor men med dom rövarpriserna går jag hellre med blöta strumpor. Blev lite småinköp dock. nya strumpbyxor + knästrumpor, en tröja, en BH, en ny väska och hårfärg. (Inte snyggt med brun utväxt, halvrött hår och nästan orange hårtoppar. nu ska det jämnas ut så det blir helrött.

I morgon är det girls night out. Jag, Sandra och Linda ska spendera kvällen i Tingvalla och sedan vidare till Garage för att kolla på Thomas spelning (som vi lovade att kolla på)Ska försöka hålla mig lite lugn eftersom Henrik kommer hem till mig på 11 på lördag morgon (!) för att hjälpa mig med flytt-städning.
Bra planering!

2 comments: