Thursday, November 12, 2009

Stoppa pressarna för fan!

Nu förbiser vi dessa jättesvåra vardagsproblemen som diverse karlar, vilka ensamma mammorna nu väljer att dejta och om det faktiskt är snyggt eller fult med en randig tapet på ett loft (ska helst sägas på engelska a'la Simon och Tomas. Jag vet inte vem som är vem, bryr mig inte heller)

Just nu är mitt största bekymmer följande...
Helt plötsligt, helt utan förvarning, har jag upptäckt att alla mina BH-ar är för små.
Vafalls?! Hur gick nu detta till?
Har jag gått upp så mycket i vikt? Ja.(har gått upp minst 5 kg öl denna sommar)
Kan ju alltid hoppas att all vikt lades på tuttarna då i sådana fall.

Ja.

Nu ska jag äta popcorn till middag (Det ÄR nyttigt. Det är ju majs för i helvete)och förbanna den/det som stängde av mitt varmvatten mitt i en dusch, så jag översköljdes av flera liter isande kallt vatten.
Tack världen!

No comments:

Post a Comment