Wednesday, November 25, 2009

1985.02.27 - 2008.06.10

Jag hittade ett foto på dig idag och varje sekund när du fanns i min åsyn var som knivar i hjärtat.

Jag minns alla sommarnätter när vi satt och pratade ända fram tills morgonen om allt och ingenting. Du berättade hur mycket jag betydde för dig. Jag rökte en till cigarett och log "Du är allt min vän"

Jag minns alla dagar då vi smög iväg från skolan för att sitta i dungen, ensamma. Du frågade om jag skulle finnas där. Jag rökte en till cigarett och log "För alltid i din närhet"

Jag tänker på alla nätter då jag sett dig i mina drömmar. Du talar om för mig att jag inte ska gråta för din skull. Jag röker en till cigarett och snyftar "Du fattas mig"

Jag saknar dig varje sekund, varje minut, varje timme, varje dag.
Ab imo pectore!
(Av hela mitt hjärta)


No comments:

Post a Comment