Saturday, November 21, 2009

...FINE BY ME!

Jag förstår inte vitsen med att kommentera folks bloggar utan att skriva sitt namn.
(Jag förstår inte varför någon ens väljer att kommentera dom mest hjärndöda inläggen på ett sådant seriöst sätt heller)

Jag har haft tid att fundera på det här nu... jag har haft alldeles för mycket dödtid att fundera på dom mest dumma sakerna jag kan komma på.
Jag har upptäckt vad vissa folk går för. jag har upptäckt att vissa folk inte bryr sig så mycket som dom vill ge sken av. Jag har upptäckt att folk ljuger och sprider osanningar, än så bara om sig själva, lite mer frekvent än vad som borde uppfattas som normalt.

Jag kan inte mer än att försöka förstå. jag kan inte mer än att vara mig själv och om det inte duger så FINE BY ME!
Jag tänker fan inte slita arslet av mig för att göra någon glad, som sedan tar mina råd, mina ord och mina omtankar och kastar dom på marken, spottar på dom och sedan har mage nog att säga att ingen bryr sig. att ingen tycker om en. att ingen lyssnar.
Ibland får man faktiskt skylla sig själv. Drar man sig för att fråga efter hjälp, eller ens väljer att inte tala om att man mår dåligt eller vad som är fel så kan man helt enkelt inte räkna med att folk ska fatta.
get a fucking grip!!!

Sluta tyck så jävla synd om er själva hela jävla tiden.

Nu blev det ett bittert inlägg här men folk i allmänhet borde fan lär sig veta bättre än så.
Känner ingen sig själv längre?
Varför har "exakt alla" tappat bort sig själva på vägen?

Jag har bättre saker för mig än att slösa bort min tid på att ens engagera mig i ovilliga människor.
Nu är det slut med det, jag har viktigare saker att tänka på just nu.

No comments:

Post a Comment