Sunday, November 08, 2009

What if you were right the first time?

Har börjat vänja mig vid tanken att inte längre blogga på as-sega jobbiga blogg.se
Bara massa problem, strul och krångel (åter igen... synonymordlista TACK!)

Igår var en bra jävla dag!
Fick mitt besked om att mitt lån har gått igenom så nu blir det att shoppa möbler till nya lägenheten.
Prio ett blir garanterat att hitta en bra snygg soffa, som under INGA omständigheter får komma ifrån IKEA! Damned to hell om jag ens råkar tänka tanken att köpa soffa ifrån IKEA. Dom flesta är grymt fula och galet obekväma och inte ens deras låga priser kan väga upp alla deras brister. Nej, ibland får man faktiskt vad man betalar för. Pure rubbish a'la Kamprad.

Nu säger jag precis som Mötley Crüe säger; I'm on my way, I'm on my way... home sweet home!

No comments:

Post a Comment