Monday, November 23, 2009

I don't know where i'm going, but i know i'm gonna get there!

Nu är det mycket... Allt händer på en gång och jag har verkligen inte tid.
Jag tyckte det var alldeles nyss jag fick min lägenhet och nu är det bara en vecka kvar tills jag faktiskt får gå och hämta nycklarna.
Det är fan inte klokt.. och vad har jag gjort?? NADA! ZIP! NOTHING! INGET!
Vet inte hur fan jag ska hinna med allt och det bara byggs på mer och mer hela tiden som måste göras.
Känns som att ju mer saker jag måste ta tag i, ju mer skjuter jag upp det.
Folk är vänliga och erbjuder sig min hjälp, och när jag väl ska tacka och ta emot så finns det tydligen inte längre tid för att hjälpa mig.
Ge fan i att erbjuda hjälp om man ändå bara gör det för att vara artig. Då är det bättre att bara hålla käften, eller att helt enkelt stå för det man lovar.
Jag ska fan fixa det här själv.
Tack för inget.

Jag har varit i väsby idag... inte så givande som jag hade hoppats på.
..och jag glömde köpa mat.

No comments:

Post a Comment