Thursday, November 12, 2009

You got to make it your own way but you'll be alright now sugar...

Det är så typiskt mig att välja att blogga istället för att gå och kissa. Varit akut kissnödig i snart 30 min.

A var precis här. Pratade en massa och plockade ihop det sista av hans saker som han bara drällt runt lite här och där i min lägenhet. Nu är iaf det viktigaste sparat så nu är det fritt fram för mig att kasta saker hej vilt på lördag.

Lördag blir en ganska stressig dag. Tvätt-stuga kl 07.00. MÅSTE verkligen tvätta innan jag kan packa klart.
Sen runt 10 kommer mor och far hit med en släpkärra så vi kan skicka massa saker till tippen. Nu ska alla fula gamla möbler försvinna för gott. Ska bli så skönt att få bort det mesta. (Herregud så tomt det kommer vara här fram tills jag flyttar)

Sen på kvällen ska jag möta upp Liza och hennes vänner som kommit hela vägen från England för att hälsa på. Ska bli spännande och då bär det iväg till Absolute ice-bar i Stockholm.

...Kommer sova hela söndagen.

No comments:

Post a Comment