Tuesday, November 24, 2009

Dagens garage-dos och total förvirring.

Har jobbat första dagen med han som använder en kabin-hake som örhänge. Sånt gillar vi.

Kom in en tämligen förvirrad tant på jobbet idag. Hon snurrade runt med sina påsar och jag frågade om jag kunde hjälpa henne med någon (service som fan) Hon sliter upp en platspåse men massa ruttna svampar i och frågar mig vad det är för svampar.
come again?!
Ser jag verkligen ut som en svamp-kännarmänniska? i don't think so.
Hon måste ha varit sjuk på något sätt för hon verkade så förvirrad. Hon stog och drog i våra gardiner i flera minuter innan hon letade sig emot ytterdörren.
geez....

Träffade Linda för lite willys-shopping och sprang även på Pontus. Så idag har man nästan fått sin dagliga Garage-dos utan att faktiskt vara på Garage. (Var bara ölen och Josef's trummande på allt som fattades)

...och så har vi hon som glömde sitt snus på jobbet två dagar i rad... score! Jag är så stolt över mig själv. Jag vet inte vad det är med mig. Senaste dagarna har jag varit så förvirrad. Allt jag säger kommer ut fel, allt jag gör blir fel. Sinnesrubbad för stunden. Kanske för mycket att tänka på. Eller något.

och nu är jag sur på Kevin som försöker manipulera ut söta Dave! Gillas inte av folket!
(Ja, det är en HK-referens och jag förväntar mig inte att ni ska förstå... bara acceptera)

No comments:

Post a Comment