Sunday, January 29, 2012

From shitness to fitness!

Nu är det dags att pusha mig själv. Sluta vara lat och komma med bortförklaringar hela tiden. Har beställt hem en DVD som tydligen ska vara jävligt bra och i morgon är det jag som åker till rusta och handlar hantlar. Hittade ju ett par rosa så det är motivation nog. Nu jävla ska jag bli snygg!

Vardagsmotion är jag bra på men helt ärligt, det är så överskattat. Det räcker inte.


Ja alltså, jag vet att jag sagt detta miljoner gånger förut men det rinner alltid ut i sanden, men denna gång blir det annorlunda. Jag känner att jag vill detta. Jag kan detta. Jag måste. Sen när man har en snart färdigutbildad PT som sneekar runt och läser min blogg så vågar man inget annat än att göra sitt absolut bästa ;) 

1 comment:

  1. haahah du är så fin <3 Sätt upp att innan kims och brads födelsedag ska vi fan gå ut och köpa nya snygga outfits! :D

    ReplyDelete