Friday, January 27, 2012

Friday... Fry-day?

Uppe med tuppen idag igen. Jag är som mest produktiv på morgonen, och om jag ska få något gjort här hemma så måste det göras precis när jag vaknat. Om jag sätter mig ner och sitter i 20 minuter så är jag fast för dagen ungefär. Jag blir så fruktansvärt lat.
Nu har jag plockat undan disken, städat rent i köket, plockat i vardagsrummet, startat första tvättmaskinen och plockat fram frukosten. Allt det på mindre än 30 minuter. hade jag försökt mig på ett sådant projekt om 2 timmar hade det tagit halva dagen.
Jag gillar att jag är en morgonmänniska.

Idag blir det till att leka hemmafrisör. Jag velat fram och tillbaka om jag ska använda min svarta hårfärg eller om jag ska fortsätta på min brunröda jag har nu. Gillar båda två, och om jag tar den svarta är det no turning back. Då är det svart... end of story! Fan jag vet inte vad jag ska göra. Det återstår att se.

No comments:

Post a Comment