Monday, January 09, 2012

If that's not love, what is?

Jag kommer hem från jobbet, trött som fan och orkar knappt stå upp. (Eftersom jag varit vaken sen 03:30)
Kim jobbar 13-24 och sliter som en gnu.
Jag äter mat på jobbet innan jag åker hem.
Kim får knappt någon rast.
Jag frågar Kim om jag måste laga middag eller om han kan göra mat själv 'i morgon'
Kim är hungrig och säger att han gärna skulle vilja ha mat när han kommer hem från jobbet.
Jag ställer mig och lagar mat i en timma för självklart ska min älskling få sin mat när han kommer hem! (Även fast jag knappt kan stå upp utav ren utmattning och mår illa och har huvudvärk)
Kim kommer hem runt 23:30 och väcker mig (som sover på soffan) säger att vi kan gå och lägga oss.
Jag säger att han kan äta först och väcka mig sen
Kim säger att han inte vill ha mat och ställer in maten i kylen "Jag äter i morgon"

Ja, sådär är det.

No comments:

Post a Comment