Tuesday, November 30, 2010

Dear Mr Sandman, i hate you! Love Tess

Som vanligt när man varit ledig så är det omöjligt att somna i vettig tid. Jobbar öppningspass imorgon vilket innebär att jag måste ta 03:08-bussen hemmifrån. Om jag skulle somna i just denna sekund skulle jag få sova i 4 timmar. På tok för lite. Är klarvaken och inte ens lite sömnig. Blir inte lättare för att Kim jobbar till kl 24 heller, eftersom jag blivit så van vid att inte sova själv.
Well jag får glo lite mer på Will and Grace på tv4 komedi istället, som för övrigt är en av världens bästa serier, och hoppas på att jag somnar i soffan snart. Jag längtar redan till jobbet imorgon så jag får göra mig en latte... mmmm... riktigt kaffe! Underbart.
(Detta är iofs en latte macchiato men det är en superbra latte macchiato eftersom det är jag som gjort den... )

No comments:

Post a Comment