Wednesday, November 10, 2010

officiell sambo.

Idag ska jag och Kim åka till min lägenhet och packa de sista sakerna jag har där... Detta kommer nog bli en av dom sista gångerna jag befinner mig där, i min fina fina lägenhet. Det var mitt första riktiga EGNA hem. Jag hade så stora planer för framtiden i den lägenhet. Jag hade bilderna framför mig om ett lyckligt liv i den lägenheten. Inget utav det stämmer. 
Alla minnen jag har ifrån den lägenheten är förknippade med heart-aches och dåliga minnen. Det finns saknad så det räcker och blir över i den där lägenheten. Jag känner den varje gång jag sätter min fot innanför dörren. Jag ser mig själv och saknaden ligga och sängen och gråta. Kan inte riktigt bestämma mig om det ska bli skönt att släppa detta och gå vidare eller om jag tycker det är sorgligt. Jag vill hålla fast även vid dessa dåliga minnen, för dom påminner mig om hur jag blev den jag är idag.

Det enda positiva med denna dagen är väll att så fort detta är gjort så kommer jag och Kim bli riktiga sambos. Officiellt.

No comments:

Post a Comment