Saturday, November 27, 2010

Hemskt trött eller bara hemsk? Who knows...

Precis kommit hem från jobbet, lika trött som vanligt. Det är inte så konstigt när man tänker efter eftersom jag varit vaken sen kl 2 inatt och varit på jobbet sen 04:30. Det hade inte gjort någonting i vanliga fall men idag är det ingen vanlig dag, nej för ikväll är det avskedsparty för Nicole och Brad som gäller. Dom små turturduvorna flyttar till Australien om bara några få dagar. Ska bli kul att komma bort ifrån Märsta ett litet tag och träffa andra människor. Ja nu menar jag ju inte att det är något som helst fel på människorna i Märsta (eller en liten del utav dom är det inget fel på iaf) men ibland behöver man lite förändring. Skyndade mig hem såfort jag bara kunde i hopp om att kanske kunna sova en timma innan jag börjar grooma mig men börjar känna att det bara skulle göra det värre. Tar en cigg och funderar lite mer på det! Chill honey!
Såhär snygg tänkte jag vara på partyt ikväll. Inte.

No comments:

Post a Comment