Thursday, November 04, 2010

I can see clearly now the rain is gone

Jag slog mig ner på kontoret kl 22:30 och märkte att jag var otroligt stel i knäna. Undrade lite varför, innan jag insåg att jag faktiskt stått/gått oavbrutet i 8.5 timmar... inte så underligt då att man är lite stel. Har sprängande huvudvärk, ömmande fötter och är trött som fan men är så otroligt lycklig. Jag kan faktiskt säga att jag älskar mitt jobb. Trivs otroligt bra och jag har fått träffa helt underbara människor. Det är helt underbart att sitta på bussen på väg till jobbet och faktiskt känna att det ska bli kul att komma till jobbet. Sen att man sviktar lite under dagen är inte så konstigt men det är inget som ändrat min inställning till jobbet än iaf.
Just nu är jag så glad för att Henke fixade detta jobb till mig. Vet inte om jag ens sagt det till honom... Han ska få veta hur mycket detta betyder för mig. Vet bara inte riktigt hur jag ska visa det än. På något sätt...

Nu ska jag ta min underbara, älskade pojkvän/sambo under armen och gå och sova. Imorgon är ännu en dag då jag jobbar 13.00 -23.00 men det gör mig absolut ingenting.

Chill honey!

No comments:

Post a Comment