Monday, November 29, 2010

I'm damn proud of myself today!

Idag är jag faktiskt lite stolt över mig själv. Efter måååånga olika telefonnummer (dem flesta ledde ingenstans och kunde inte eller ville inte hjälpa mig) och ett flertal död-timmar med väntetid har jag äntligen lyckats luska ut viktiga viktiga telefonnummer som kommer göra stor inverkan på min framtid.
Jag har även pratat med dom som har hand om mitt abonnemang just nu. Eftersom det är avstängt för tillfället så ligger det och trycker hos en speciell person. Nu känner jag att jag vill starta det igen och det var tydligen krångligare än vad jag trodde. men tack vare denna trevliga människa och all hjälp ska detta nog kunna fixas inom 2 veckor. Alla problem jag hade med min förra lägenhet är på väg att klaras upp nu också. Jag är så förbannat stolt över mig själv!

No comments:

Post a Comment