Sunday, November 28, 2010

Paranormal activity

Jag är seg!
Festen igår var supertrevlig. Var lite synd dock att jag var så trött som jag var. När vi anlände hade jag varit vaken i 18 timmar ungefär och dessutom jobbat halva lördagen. Försökte vara så trevlig och charmig som jag bara kunde men kände mig lite smått efterbliven eftersom jag knappt kunde hålla mig vaken. Vi åkte hem relativt tidigt då vi kommit överens om att träffa Nicole och Brad idag igen för att kolla på bio. Så nu sitter jag och Kim och kollar på ett svampbob fyrkant-maraton på nickelodeon, varvat med lite vem vet mest på svt 2 (barnprogram vs. pensionärsfrågesport...sweet) och väntar på att pizzan ska dyka upp innan vi ska bege oss in till staden för att kolla på Paranormal Activity 2. Vet inte riktigt varför jag gick med på att se den med tanke på att jag får mardrömmar av efterlyst, men att skrämma upp sig själv lite då och då är rätt mysigt det med. 
Chill honey!

No comments:

Post a Comment