Wednesday, November 03, 2010

"Idiotiska nobelpriset och dumma jävla böcker"

Jag tror jag har en inre väckarklocka som alltid är ställd på 07:30. Det är nu tredje dagen i rad nu jag vaknar halv 8 och är utvilad, pigg och glad. Kan det ha något att göra med att jag faktiskt går och lägger mig i tid numera? Sitter nu här med morgonkaffet och funderar på en morgon-cigg också.

Igår var det Therese vs. Kim på TP. Låt oss säga att Kim inte var något vidare glad. Efter ett tag så märker jag hur han faktiskt rör sig mycket underligt på spelplanen... istället för att röra sig mot dom närmsta "tårtrutorna" så går han bara runt i en cirkel. Han blir sur när jag svarar rätt på en brun fråga och säger "men det är ju kul att det finns EN lätt fråga och resten handlar om idiotiska nobelpriset och dumma jävla böcker som ingen någonsin har läst..." Jag har inte skrattat så mycket på länge! Jag vann iaf, vilket inte var helt förvånande. Nu dröjer det nog ett tag innan det blir revange-match eftersom han jobbar morgon denna vecka och jag jobbar kväll, men jag är säker på att den kommer förr eller senare.

Städade hela lägenheten igår till tonerna av Scooter, och jävlar vad det gick undan. Det är ett under ibland vad lite musik kan göra. Nu känns det i ryggen att jag kröp runt på alla fyra och skulle göra rent golvet. Nu påminner detta lite väl mycket om askungen men det handlar mer om att jag hade glömt ladda dammsugaren så fick använda den lilla dammsugaren som är ca 30 cm lång... därför blev det golvkryp. Hoppas det inte blir värre i ryggen under dagen medan jag jobbar, det har ju precis blivit bättre i armen.

Ja just det... morgoncigg var det.
Chill honey!

No comments:

Post a Comment