Monday, November 29, 2010

Dom ensamma morsorna förblir ensamma och olyckliga

Inte för att jag egentligen bryr mig men kan inte låta bli att känna ett litet sting av irritation när expressen skriver dagliga uppdateringar om morsorna som dejtar i TV. Har inte följt detta program på tv men det känns som om jag vet exakt vad som hänt tack vare "nyheterna".
Jag kanske har missuppfattat detta totalt men var det inte meningen att dom varje avsnitt sållade bort bottenskrapet för att i slutet välja sin groda, sin prince charming, sitt hjärtas kung? Nu står det med stora bokstäver "Därför valde Petra bort båda killarna" och längre ner "Emma valde båda... hon vill fortsätta dejta"  Vafan? Det är ungefär som att tvåan i idol skulle få för sig, precis efter domslutet om vem som blir vinnare, att dom inte alls kom tvåa utan att dom faktiskt vann. Eller att en utröstad big brother-deltagare väljer att inte lämna huset trots allt. Sen när fick deltagarna hitta på sina egna regler? Varför ens sända programmet om dom totalt misslyckas allihopa? Man har ju sett hur det gått för dom andra mammorna med diverse inslag i expressen under namn 'se hur det gått för som andra mammorna' och nyfiken som jag är kan jag inte låta bli att kolla och skratta åt deras misär... tror att det är 1 av 12 som faktiskt hittade en snubbe dom ville leva med.
Uppenbarligen bryr jag mig lite iaf eftersom jag utformat ett ganska stort hat emot sådan här typ av "underhållning"

No comments:

Post a Comment