Friday, December 03, 2010

Rich bitch Vs. Pore whore

Äter frukost och trycker tabletter. Inflammationen i handleden är tillbaka, envis som fan. Tur jag har min medicin kvar.
Imorse kollade jag igenom gamla väskor i hopp om att hitta något roligt. Kanske en bortglömd lapp skriven på fyllan, vilket jag faktiskt hittade också, men hade inget egentligt uppsåt när jag började. Men hittade en hel del pengar faktiskt:

  • 1 x 50 - 50:-
  • 6 x 20 - 120:-
  • 3 x 10 - 30:-
  • 2 x 5 - 10:-
  • 21 x 1 - 21:-
Och med lite enkel huvudräkning kan man räkna ut att det blir så mycket som 231 kr, som bara legat och skräpat i min väska! Eller, egentligen är det exakt 233.15817:- eftersom jag även hittade "Twenty pence"i väskan. Oh happy day. Kan äta lunch idag också. Woho!
Ska jag vara ärlig så är det i stort sett bara min dricks som ligger där och gör ingen nytta. Tänkte snart åka till jobbet och tjäna lite mer. Stängningspass på fredagar brukar vara ganska belönande :) Arlanda, here i come!

No comments:

Post a Comment