Tuesday, November 30, 2010

Drive it like you stole it.

Ok jag erkänner, jag har dålig självdisciplin. Skulle ta hand om hemmet idag men det blev inte riktigt som jag hade tänkt mig. Det blev så att jag tog bilen upp till Eurostop istället. Första gången jag kör bil på ett halvår ungefär, och innan dess var det ungefär ett år sedan jag satt bakom ratten. Det är inte direkt så att jag är rädd för att jag ska glömma bort hur man kör, för ärligt talat så gör man inte det. All information flyger in i huvudet igen så fort man sätter sig bakom ratten. Det mest obehagliga är att köra någon annans bil. Jag använder Kims bil och dragläget på den är helt omöjligt att hitta. Kände mig som en idiot när jag ryckte fram efter varje stopp jag gjorde. Gjorde det inte lättare för att det var halt ute, däcken gled lite sådär snyggt då om jag varvade lite för mycket. Var nervös hela vägen fram och tillbaka. Vet inte när detta hända... jag som brukade älska att köra bil. Måste nog bara bli van igen.
...Hade klarat mig bättre utan snön dock!

No comments:

Post a Comment