Thursday, May 05, 2011

Välkommen hem till mig.

Idag ska jag leka hemmafru.
Tvätta, diska, städa... Allt det där som hör till när man är ledig och karln jobbar och sliter. Sitter och tittar på vårat organiserade kaos här hemma just nu och blir trött bara utav att titta på det.
Men som alltid måste någon ta tag i det, och den någon är alltid jag. 


Börjar känna mig lite småsjuk... Halsen gör ont, ögonen rinner och näsan är täppt till och från. Har verkligen inte tid med detta just nu... Jag har viktigare saker för mig. Efter helgen kan jag bli sjuk bäst jag vill men inte nu. INTE NU!

Idag ska vi tydligen få en brandvarnare installerad... När jag fick reda på det kom jag och tänka på att jag faktiskt bott i 3 år, i 3 olika lägenheter, utan brandvarnare. Snacka om att utmana ödet. Typiskt mig, ska alltid leva lite på den vilda sidan. Tar stora risker.
Not.
Mesigare människa får man leta efter.

No comments:

Post a Comment