Friday, May 13, 2011

This day suck. I hate this day!

I morse när jag vaknade tänkte jag "Fredag den 13e? HAH vilka vidskepliga töntar som gör en stor grej utav det..."
Nu får jag äta upp mina ord. BIG TIME!
Det börjar med att när jag är på jobbet så märker jag att fittorna som jobbar på Telia har stängt av mitt abonnemang...IGEN! Jaha... där står jag utan någon kontakt med omvärlden (hade självklart min andra telefon hemma) Det värsta var att jag sa till Kim att jag skulle ringa honom under dagen. Han åkte nämligen på kryssning med jobbet idag och jag ville prata med honom innan dom åkte iväg. Det kunde jag ju fetglömma! Hela dagen på jobbet blev allmänt rörig och stressig.
När jag slutat och ska åka hem så är jag klar 25 min innan min buss ska gå... Fick sitta och uggla på jobbet i väntan på bussen. När jag kommer till Märsta station så visar det sig att min jävla buss hem inte ens går! MORR!!! Fick ta bussen som stannar näst närmast hemma hos mig och det är fan inte nära. Fick gå, ensam, genom hela Valsta i mörkret (för det är tydligen för mycket begärt av sigtunahem att gatlyktorna ska fungera...)
Visst, kanske inte låter så hemskt, men alla som känner mig vet vilken jävla räddhare jag är. Är även rädd för mörker så den där promenaden på 20 minuter var kantad utav hjärtklappning och panik.

Äntligen hemma och så jävla sugen på öl och sällskap. Tyvärr sitter jag nu här utan vare sig det ena eller det andra. Folköl? Win...

Fredag den 13e... jo tack! This day suck. I hate this day!!!

1 comment:

  1. Hej!
    Jag heter Susanne och jobbar på Telias Kundservice. Det låter inte som att du hade någon trevlig fredagen den 13:e.
    Jag tror inte dock att det är någon hos oss som manuellt stängt ner ditt abonnemang utan ditt medgivande. Om ditt abonnemang inte är igång än vill jag gärna hjälpa dig att hitta felet. Du kan kontakta mig via den här länken:
    http://proof.telia.se/enkatpoll.asp?ProofID=15515

    Med vänliga hälsningar
    Susanne Boström
    Telia Kundservice

    ReplyDelete