Monday, May 30, 2011

It started with a love affair

Efter att ha öppnat 3 dagar i rad så var det otroligt skönt att faktiskt få sova tills jag vaknade helt självmant. Nu väntar 2 dagars ledighet... synd bara att jag inte får njuta utav det. Idag är det storhandling som står på schemat (finns det något tråkigare?!) och i morgon måste jag städa. LÄgenheten verkar förfalla om inte jag gör någonting åt det. Spelar ingen roll om jag öppnar och NÅGON annan är ledig i 5 dagar... blir fortfarande jag som får stå på knä med en trasa i handen, som askungen, i slutet av veckan.
Ibland önskar jag att jag bara kunde göra som min vän sa till mig "Men skit i allt! Strunta i att göra allt det där som du gör så han får se hur mycket du faktiskt tar hand om..."
Synd bara att jag inte kan förmå mig själv att leva i den skiten.

Ska snart äta frukost... Åh underbara kaffe! och mandarinjuice!!! Gud vad lycklig jag blev när jag hittade den. Fick mig att tänka på när vi var små och alltid drack mandarinsaft... Tom och Jerry var på flaskan. Besvikelsen som uppstod när den försvann... obeskrivbar.

Lyssnat på Jerry Williams hela morgonen. Kan det bli bättre?

No comments:

Post a Comment