Saturday, May 21, 2011

Jag har ingen blogg

Vissa dagar tappar jag motivationen totalt att blogga. Känns som att ingenting absolut händer som är värt att skriva om. Men när något väl händer så är det inget jag orkar skriva om. Jag är verkligen en sådan där människa som inte borde ha en blogg, men likförbannat så kan jag inte sluta totalt. Skulle känna mig så ensam. Som om jag förlorat på något sätt.

Var ledig nu fredag - lördag. Min första lediga dag spenderade jag i horisontalt läge med huvudvärk och otroligt konstiga känsloanfall.
Tänkte göra min andra lediga dag till något hela annat. Ska göra frukost snart (riktigt frukost, inte bara en cigg och red bull) sedan ska jag duscha och göra mig lite fin iaf. Vad som sedan står på schemat vet jag inte förutom att jag måste ner till KC och lämna tillbaka Josefs tröja som jag råkade sno med mig hem igår morse.

Nu ska jag knarka blocket efter möbler. Snart kommer våran soffa implodera för att den är så jävla trasig.

No comments:

Post a Comment