Thursday, May 26, 2011

I´m confused....No wait. Maybe i'm not

Nej nu ska jag bojkotta facebook ett tag tror jag. Förstör bara och förvirrar folk.
Jag är förvirrad. skriver fel meddelanden till fel människor och skickar halva meningar. Jag är expert på att skicka ofullständiga meddelanden och sen inte uppfatta felet förns budskapet gått fram till mottagaren och den personen i från redan hunnit undra om jag är dum i huvudet eller inte... vanligtvis är jag inte det.

Ledighet. Väntar på att tvätten ska bli klar så jag får hänga upp mina arbetskläder på tork. Lite halvomysigt att behöva ta på sig blöta kläder. Det har hänt förut, jag gör väldigt ogärna om det. Efter idag är det jobb som gäller fredag-söndag. Hoppas verkligen jag mår bättre imorgon.

Jag är så förbannat förkyld. Känns som om hela huvudet är fullt med snor. Det resulterar i att jag blir ännu mer förvirrad än vanligt. Känner mig faktiskt lite som Homer...

No comments:

Post a Comment