Tuesday, May 03, 2011

Tråkigblogg.se

Meh! Emma tycker min blogg är tråkig.
Jag förstår henne...

Har haft pisslite på jobbet dom här 3 kvällarna jag har stängt. Tiden har stått stilla. (Tacka fan har man vettig musik nu iaf tack vare superbraiga jag som köpte en sladd)
Idag tänkte jag locka in lite folk genom att visa fotboll på tv:n. Även chefen bad mig göra det (ja, jag försöker ta åt mig äran för hans ideér) men det blev lite småsvårt eftersom vi inte ens har kanal 3, så blev till att återgå till musiken och den tomma serveringen.

Nu är jag iaf ledig 2 dagar och ska kanske försöka träffa kicki någon dag. Sen på fredag ska jag följa med Liza in till stan för att plocka upp England-packet :D Dom är så välkomna så.

Nu ska jag dricka 17 liter vatten så jag kissar på mig, sen blir det sängen som gäller. Det är en dag imorgon också.

Peace out.

No comments:

Post a Comment