Friday, May 27, 2011

I've got sunshine enough to spread!

Kom precis hem från jobbet. Trodde det skulle bli en lång och jobbig dag men tiden bara flög iväg och jag är fortfarande på strålande humör även fast halsen gör fruktansvärt ont och näsan är täppt.

Glömde visst en maskin med tvätt igår i mitt förvirrade tillstånd. Kom på det kl 12 i natt och var verkligen inte på humör för att ta i massa blöta strumpor vid den tidpunkten på dygnet. Så valde att skita i tvätten och sova istället. Nu har jag startat maskinen igen och jag hoppas för all del att det inte blev massa mögel under natten/dagen. Då är hela mitt strumpföråd slut; d.v.s alla mina 7000000 strumpor.
Jag har sjukt onödigt mycket strumpor....

Nu ska jag äta en liten macka och kolla på ett avsnitt av Desperate Housewifes som jag missade i tisdags p.g.a jobb.
Sen är det den här tjejen som bäddar ner sig och sover. Minst 5 timmar ska jag i alla fall sova i natt hade jag planerat. Får se hur det går med den planen.
Peace.

No comments:

Post a Comment